De eerste bijzondere dagen van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Vorselen - WaarBenJij.nu De eerste bijzondere dagen van een nieuw avontuur - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Vorselen - WaarBenJij.nu

De eerste bijzondere dagen van een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Tim

09 April 2014 | Thailand, Chiang Mai

Live vanuit Chiang Mai is dit een verslagje van de eerste dagen van een nieuw avontuur... Want het is opnieuw een geweldige ervaring, na de Ethiopie-reis. Na een lange reisdag kwamen we zaterdagnacht om 00.45 uur aan in het Marco Polo hotel te Dubai. Na een snelle maaltijd was het tijd voor de eerste korte nacht.

Zondag na het ontbijt was het tijd voor een stadstour langs alle hoogtepunten van Dubai. We hebben alles gezien: van het wereldberoemde zeven sterrenhotel Burj al Arab tot de hoogste toren ter wereld, de 828! meter hoge Burj Khalifa. Dubai is echt een stad van hoger, mooier, beter. Maar ook de soeks en de oude wijk Bastakia zijn leuk om te bezoeken.

Daarna hebben we meteen al een hoogtepunt beleefd: een woestijnsafari. Met jeeps maakten we een wilde tocht over metershoge zandduinen. Erg gaaf!

• 09 April 2014 - 19:45

Rob Schuil:

Hoi Tim

We zijn net terug uit Turkije - korte voorjaarsvakantie met John en Rini. Veel schik gehad en zijn lekker ontspannen teruggekeerd. Lees nu eerst je verslag. Wat maak jij in korte tijd veel reiservaringen mee. Heel bijzonder dit te mogen doen. Geniet van alle indrukken en wens je nog veel verder reisplezier toe.

groetjes uit Huissen van Rob en Jose

• 10 April 2014 - 09:38

Petra:

Hallo Tim,

Dubai alweer achter de rug en ervan genoten!!
    Op naar Thailand waar het erg warm is.
    Geniet van alle leuke dingen die jullie nog gaan beleven!!
    We lezen het wel weer. Bedankt voor de leuke foto"s.
    Dikke kus!

• 10 April 2014 - 14:46

Hinny:

Ha Tim,
    Dat ziet er goed uit. Zoveel indrukken die je al weer op gedaan hebt en alles wat de komende weken nog te gebeuren staat. Ik wens je nog veel goede reismomenten.
    Ik zie het wel in je volgende verslag.
    Veel plezier en een hartelijke groet.Hinny

• 10 April 2014 - 15:27

Mignon:

Hoi Tim,

Je reisverslagen klinken tof! Geniet nog van het lekkere weer en van de sushi vanavond!
    Fijne dagen nog, we kijken allemaal uit om meer van je te horen!

Ga je nog meer shiny tempels ontmoeten?

Doei x

Mignon